שאלות נפוצות

תהליך ההזמנה

 

כיצד מזמינים פרוכת?

מודדים מהו האורך הרצוי (מלמעלה למטה) ממרכז המוט עליו תלויה הפרוכת עד הרצפה או עד תחתית הפרוכת הרצויה, באם לוקחים מידות מפרוכת מוכנה יש לקחת את המידות כולל הטבעות והפרנזים. וכן מודדים את הרוחב (מימין לשמאל) של הארון קודש או הרוחב הרצוי. יש לציין האם הפרוכת נתלית על טבעות או מסילת וילון. באם רצונכם במסילת וילון אנו תופרים סרט מיוחד עבור מסילת הוילון בראש הפרוכת, אנו עובדים על מסילת וילון פשוטה, במידה שיש לכם מסילת וילון מיוחדת יש לציין זאת בשעת ההזמנה, היות והפלסטיקים לפרוכת חייבים להתאים למסילת הוילון ואז תצטרכו להמציא לנו את הפלסטיקים המתאימים.
אנו מספקים טבעות עץ בקוטר 2.8 ס"מ בגוון עץ טבעי או דובדבן (אדמדם), על כל שינוי מעבר לזאת יש לציין בעת ההזמנה.
לאחמ"כ יש לבחור את הדוגמא מתוך מגוון הדוגמאות המופיעות באתר, או ע"פ עיצוב אישי בתיאום עם מחלקת הגרפיקה. יש לציין צבע רקמה: כסף או זהב או שילוב כסף / זהב / צבעוני. לציין צבע בד. (לבן, אופוויט, ירוק, שחור, כחול כהה, רוייאל, בורדו חציל, בורדו יין, חום, ועוד) לשלוח את נוסח ההקדשה, ולציין צבע רקמה כסף או זהב או שילוב כסף וזהב - ( כרוך בתוספת תשלום). האם דרוש כפורת נפרדת או מחוברת או דמוי כפורת.

 

מהי כפורת?

כפורת הינו וילון קצר בחלק העליון של הפרוכת.
 

ישנם שלושה סוגי כפורת:

  1. 1. כפורת נפרדת: משמשת בדרך כלל להסתרת המסילה עליה נתלית הפרוכת, והינה חלק נפרד לגמרי מהפרוכת, היא גם נתלית על מסילה נפרדת .
  2. 2. כפורת מחוברת: משמשת בדרך כלל ליופי והידור הפרוכת, והיא חלק נוסף המחובר אל הפרוכת באמצעות תפר עליון, לפרוכת בעלת כפורת מחוברת יש מסילה אחת בלבד.
  3. 3. דמוי כפורת: כפורת דמוי לקישוט, היינו: שאין שתי חלקים נפרדים אלא רק קישוט של פסוק + תפירת סרט או פרנז הנדמה כחלק נוסף.

 

על הכפורת (לכל סוגיה), ניתן לרקום פסוק לבחירתכם, וכן לשלב רקמת פרחים או כתר. גובה הכפורת הסטנדרטי הוא: 30 - 40 ס"מ לערך, ורוחבה כרוחב הפרוכת. במידה ויש לכם בקשות מיוחדות יש לציין זאת בשעת ההזמנה, העלות של כפורת נפרדת או מחוברת - 120$ נוספים. העלות של דמוי כפורת - בדרך כלל ללא עלות נוספת.

 

כיצד להזמין כיסוי לבימה ולחזן?

ראשית יש לציין את מבנה הפלטה האם היא ישרה או באלכסון. (ראה שרטוטים להלן) יש למדוד את האורך של הפלטה בלבד, וכן למדוד את הרוחב של הפלטה בלבד. באם לוקחים מידות מכיסוי בימה מוכן יש להביא מידה של הפלטה לבד ומידה כוללת ביחד עם הנפולת.
יש לציין האם לעשות את הנפולת מכל הצדדים. לאחמ"כ יש לבחור את הדוגמא מתוך מגוון הדוגמאות המופיעות באתר, או ע"פ עיצוב אישי בתיאום עם מחלקת הגרפיקה. יש לציין צבע רקמה: כסף או זהב או שילוב כסף / זהב / צבעוני. לציין צבע בד. (לבן, אופוויט, ירוק, שחור, כחול כהה, רוייאל, בורדו חציל, בורדו יין, חום, ועוד) לשלוח את נוסח ההקדשה, ולציין צבע רקמה כסף או זהב או שילוב כסף וזהב - ( כרוך בתוספת תשלום).
יש לציין היכן לרקום את הדוגמא ונוסח ההקדשה האם על הפלטה או על הנפולת.
ניתן להשיג כיסוי פלסטיק עשוי כקופסא או עם רוכסן. על מנת להקל עליכם לקחת מידות, אנו מצרפים שרטוטים של בימות שונות, יש לשלוח לנו בשעת ההזמנה כל מקום שמסומן בסימן שאלה ( ? ).











 

 

כיצד מזמינים מעיל לספר תורה?

יש לציין מהו גודל הקלף בנפרד, או מידה של מעיל מוכן לא כולל פרנזים. לאחמ"כ יש לבחור את הדוגמא מתוך מגוון הדוגמאות המופיעות באתר, או ע"פ עיצוב אישי בתיאום עם מחלקת הגרפיקה. יש לציין צבע רקמה: כסף או זהב או שילוב כסף / זהב / צבעוני. לציין צבע בד. (לבן, אופוויט, ירוק, שחור, כחול כהה, רוייאל, בורדו חציל, בורדו יין, חום, ועוד) לשלוח את נוסח ההקדשה, ולציין צבע רקמה כסף או זהב או שילוב כסף וזהב - ( כרוך בתוספת תשלום). יש לציין האם הנכם מעונינים בטבעות עץ בראש המעיל להגנת ראש המעיל ושמירתו מבלאי. (מצורף שירטוט המידות הסטנדרטי של ראש המעיל, במידה ויש לכם מידות שונות יש לציין זאת בשעת ההזמנה) האם יש צורך בחגורה (אבנט / גערטל ), באם כן לציין סוג סגירה עם אבזם פלסטיק או אבזם מתכת או עם וולקרו (סקוטש זכר / נקבה).



 

 

כיצד מזמינים חופה?

ניתן לבחור את הדוגמא מתוך מגוון הדוגמאות המופיע באתר, או ע"פ עיצוב אישי בתיאום עם מחלקת הגרפיקה.
יש לציין מהו הארוך והרוחב הרצוי (בדרך כלל 2 מטר על 2 מטר).
לציין צבע בד.
לציין באם יש הקדשה.
קיימת אפשרות להוזלה משמעותית במחיר הפרוכת ע"י ביצוע הגג החיצוני של החופה בבד שאינו קטיפה במידה והפרוכת אינה נראית מבחוץ יש לציין זאת בשעת ההזמנה.
על מנת להקל עליכם לקחת מידות, אנו מצרפים שרטוטים של חופות שונות, יש לשלוח לנו בשעת ההזמנה כל מקום שמסומן בסימן שאלה ( ? ).











 

 

האם ניתן לשלב בין הדוגמאות, ולהזמין מוטיבים שאינם באתר?

ניתן להזמין כל דוגמא שיש באתר, וכן ניתן לקחת מוטיבים שונים מתוך מוצרים שונים ולשלבם למוצר אחד.
ניתן ג"כ לרקום גם מוטיבים שאינם מופיעים באתר, לפי סקיצה שתתקבל ממחלקת הגרפיקה.
ניתן גם לשנות צבעי רקמה וצבעי בד מתוך הדוגמאות מהאתר לפי בחירתכם.

 

כיצד לבחור דוגמא לפרוכת?

אנו ממליצים לעבור על הדוגמאות שבאתר, במידה ולא מצאתם דוגמא שנראית לכם, ניתן להזמין פרוכת עם עיצוב אישי לפי סקיצה ממחלקת הגרפיקה שלנו העומדת לרשותכם (2 סקיצות ראשונות חינם).

 

האם ניתן לחדש פרוכת ישנה ?

ניתן לחדש כל פרוכת שיש לכם, בתיאום עם מחלקת הייצור.

 

האם ניתן לרקום הקדשה בכל שפה?

ניתן לרקום את נוסח ההקדשה בכל שפה שתרצו, בתיאום עם מחלקת הגרפיקה.
ניתן להתייעץ עמנו לגבי נוסח ההקדשה.

 

האם ניתן להזמין דוגמאות המופיעים באתר?

ניתן להזמין כל דוגמא המופיע באתר, תמונות המוצרים באתר נועדו להמחשה בלבד וייתכנו הבדלים בין התמונות המוצגות באתר, חלקן או כולן, לבין המוצרים הנמכרים בפועל.

 

אינפורמציה כללית

 

מהו "עגלת קניות"?

אתר האינטרנט שלנו מתפקד כחנות וירטואלית המאפשרת לך לרכוש מוצרים שונים שלנו בלחיצת כפתור. לאחר לחיצה על כפתור "לקניה" של מוצר מסויים, ייפתח עבורך דף סיכום של כל המוצרים שבחרת. במידה ותרצה להגדיל את הכמות של מוצר מסויים תוכל לעדכן את הכמות.

 

האם אוכל לקבוע את מועד אספקת המוצר?

יש לתאם בשעת ההזמנה את זמן ההספקה הרצוי, אנו מתחייבים לספק את ההזמנה תוך חודש ימים מיום קבלת אישור על הסקיצה, במקרים דחופים ניתן לקבל את ההזמנה בתשלום נוסף בתיאום מראש בשעת ההזמנה עם מחלקת ההזמנות.

 

איך יוצרים קשר עם שירות הלקוחות?

ניתן ליצור קשר עם נציגי שרות לקוחות בטלפון: 5000940 - 02
או בפקס: 5002033 - 02
או בדואר אלקטרוני: [email protected]
נציגי שרות הלקוחות ישמחו לעמוד לשירותכם בכל שאלה הנוגעת למוצרים המוצגים באתר ולתהליך הרכישה ובכל נושא אחר, על מנת להנעים את חווית הרכישה ולהפכה לפשוטה ומהירה.

 

האם בטוח להזין את כרטיס האשראי שלי ברשת?

בהחלט, כל הנתונים שתזינו בתהליך ההזמנה יישארו חסויים לחלוטין ממש כמו בקניה רגילה.
אנחנו מייחסים חשיבות עליונה לאבטחת המידע של לקוחותינו.
לכן אנו מפעילים את המערכות המתקדמות ביותר על מנת להגן על סודיות המידע.
לכן אנו משתמשים בפרוטוקול המסחר האלקטרוני הסטנדרטי בעולם SSL.
אם בכל זאת תעדיפו לבצע רכישה מבלי למסור את פרטי מספר כרטיס האשראי שלכם באינטרנט ,תוכלו לעשות זאת ע"י יצירת קשר טלפוני עם המשרד, על מנת לבצע זאת, יש לבצע את הקניה בעגלת קניות ובקופה בחרו באופן תשלום ע"י לחיצה על "תשלום בטלפון" או באמצעות קשר טלפוני או שליחת פקס או אמייל.

 

כיצד יחוייב כרטיס האשראי שלי?

רק לאחר קבלת אישור סופי מחברת האשראי - יחוייב כרטיסך עפ"י הסכום הנקוב בהזמנה, את החיוב תוכל לראות בפירוט דפי האשראי שלך.

 

האם שירות המשלוחים מגיע לכל העולם?

אנו שולחים לכל העולם בהתאם לשירות שמסופק ע"י "דואר ישראל" -  EMS.
ניתן לקבל הזמנות גם ע"י חברות משלוחים נוספות בהתאם לבקשת הלקוח.

 

באילו שפות ניתן לקבל שירות?

עברית, אנגלית, יידיש, צרפתית, רוסית, ספרדית.